Subject: FW: Riigi põhimaantee 8(E265) Tallinna–Paldiski tee ja kinnistu Paldiski mnt 39 vahelise müratõkkeseina ehitusprojekti projekteerimistingimuste märkused
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 07:03:29 +0200

From: Rainer Kuldmaa <[email-masked]>
Sent: Friday, March 28, 2025 6:51 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Riigi põhimaantee 8(E265) Tallinna–Paldiski tee ja kinnistu 
Paldiski mnt 39 vahelise müratõkkeseina ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste märkused

Tere Melika!

Palun tõsta manuses olev kiri DELTA-sse.

Asjatoimiku URL: 
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/caseFile/9ffa3744-ff63-4b28-93fc-11d4e14097d1> 
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/caseFile/9ffa3744-ff63-4b28-93fc-11d4e14097d1

Ette tänades

Rainer Kuldmaa

Projekteerimise üksuse projektijuht

Planeerimise osakond

+372 503 9013

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 26, 2025 4:38 PM
To: Rainer Kuldmaa <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigi põhimaantee 8(E265) Tallinna–Paldiski tee ja kinnistu 
Paldiski mnt 39 vahelise müratõkkeseina ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste märkused

Tere!

Saadame teile Keila linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Riigi põhimaantee 8(E265) Tallinna–Paldiski tee ja kinnistu 
Paldiski mnt 39 vahelise müratõkkeseina ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste märkused, mis on registreeritud 26.03.2025 numbriga 
4-3/350-1.

Lugupidamisega
Keila Linnavalitsus

Kontaktinfo
Keila Linnavalitsus
Keskväljak 11, 76608, Keila
Telefon: (+372) 679 0700
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>